🐣 Wielkanocna Promocja: Zgarnij 20% Rabatu i Nagranie z przejazdu za 1zł. 🎦 Użyj kodu: “Pisanki” - Regulamin

Najczęściej Zadawane Pytania


1. W jaki sposób mogę kupić wybraną ofertę?

Zamówienia składa się przez naszą stronę internetową. System funkcjonuje 24/7 przez cały rok. Aby zamówić wybierz usługę i kliknij „DODAJ DO KOSZYKA”.

2. Czy muszę zarejestrować się na stronie internetowej, aby dokonać zakupu?

Nie ma potrzeby rejestracji. Dane do logowania na naszej stronie internetowej otrzymasz wraz z zamówieniem w wiadomości e-mail. Po zalogowaniu uzyskasz dostęp do Twojego profilu, gdzie możesz dokonać edycji życzeń na Voucherze, a także pobrać voucher

3. Czym różni się Voucher od Karty Podarunkowej?

Zamawiając Voucher, należy wybrać: Miejsce realizacji przejazdu: “Wiele lokalizacji” lub “Tor Poznań Główny”; Auto, którym będzie realizowany przejazd; Charakter przejazdu - jako kierowca lub pasażer; Liczbę okrążeń. Zamawiając Kartę Podarunkową, należy wskazać wartość pieniężną, którą obdarowany będzie mógł wykorzystać samodzielne, wybierając konkretne usługi.

4. Czy do jazdy mogę dokupić film?

Film z jazdy można zamówić po wybraniu usługi i przejściu do KOSZYKA. Koszt nagrania przejazdu jednym autem wynosi 90 zł. Film rejestrujemy w jakości 4K kamerą 360 stopni, dzięki czemu podczas odtwarzania istnieje możliwość oglądania obrazu z różnych perspektyw. Nagranie wysyłane jest w postaci linku e-mailowo w ciągu 6 tygodni od dnia realizacji przejazdu. Film z przejazdu można zakupić także na torze podczas rejestracji.

5. Jakie informacje podane są na Voucherze?

Na Voucherze nie ma podanej ceny usługi, ani terminu realizacji. Widnieje na nim natomiast wybrane auto, tor, dystans oraz imię i nazwisko osoby obdarowanej. Dodatkowo możesz zamieścić życzenia dla osoby obdarowanej.

6. Jak mogę dokonać edycji informacji na zamówionym kuponie?

Istnieje możliwość zmiany treści życzeń. W tym celu zaloguj się na stronie www.devil-cars.pl/vouchery Po dokonaniu edycji pobierz kupon ponownie. W przypadku podania nieprawidłowych danych osobowych lub kontaktowych, zgłoś błąd do Biura Obsługi Klienta.

7. Czy jeden Voucher może zostać zrealizowany przez dwie lub więcej osób?

Niezależnie od liczby okrążeń oraz liczby samochodów zakupionych w ramach jednego Vouchera, przejazd w całości realizuje osoba, której imię i nazwisko widnieje na Voucherze.

8. Co oznacza "vs." pomiędzy autami?

Taki zapis pojawia się w pakietach obejmujących jazdę co najmniej dwoma autami i oznacza, że uczestnik pokona wskazaną liczbę okrążeń każdym z samochodów (np. po 1, po 3…).

1. Jaką wartość mają karty podarunkowe?

Karty podarunkowe dostępne na naszej stronie mają wartość od 300 zł do 5000 zł.

2. Jak zrealizować kartę?

Kartą podarunkową można zapłacić za zakupy na stronie internetowej www.devil-cars.pl wprowadzając kod karty w polu „Karta podarunkowa lub kod rabatowy” w KOSZYKU. Po kliknięciu przycisku „zrealizuj” kwota do zapłaty zostanie pomniejszona o wartość karty podarunkowej. Kartę należy zrealizować najpóźniej na 185 dni przed upływem jej ważności.

3. Czy za wszystkie auta można zapłacić kartą podarunkową?

Można nią zapłacić tylko za auta wymienione w opisie karty, a także za ubezpieczenie i filmy zakupione do tych aut oraz gadżety z naszej strony. Jeśli w KOSZYKU znajdą się inne samochody niż wskazane, ich cena nie zostanie odjęta od kwoty do zapłaty. Karta Podarunkowa nie podlega wymianie na inne auta czy kurs driftingu.

4. Ile razy mogę użyć karty?

Kartę można wykorzystać tylko raz, niewykorzystana kwota nie może być ponownie użyta i nie jest zwracana.

5. Ile okrążeń można wykupić w ramach danej karty?

Liczba okrążeń jest uzależniona od usług jakie zostaną wybrane przez osobę, która otrzymała kartę podarunkową. Wybranie usług w cenie przekraczającej wartość karty będzie wiązało się z koniecznością dopłaty brakującej kwoty.

6. Czy kartą podarunkową można zapłacić za usługi dla kilku osób?

Tak, realizując kartą podarunkową można wybrać usługi dla kilku osób.

7. Jakie informacje podane są na Karcie Podarunkowej?

Na karcie zamieszczona jest jej wartość oraz lista aut, spośród których będzie można dokonać wyboru, a także imię i nazwisko uczestnika. Dodatkowo możesz zamieścić życzenia dla osoby obdarowanej.

1. Kiedy i w jaki sposób otrzymam zamówiony produkt?

Tuż po złożeniu zamówienia Voucher/Karta podarunkowa przychodzą na adres e-mail osoby zamawiającej (plik w formacie pdf gotowy do wydruku). Można również wybrać wysyłkę kurierem. Voucher/karta podarunkowa pakowane są w ozdobne pudełeczko jako gotowy prezent do wręczenia. Czas realizacji przesyłki to ok. 2-4 dni od momentu zaksięgowania płatności na naszym koncie. Koszt dostawy wynosi 29 zł. W przypadku zamówienia wyłącznie gadżetów (bez Vouchera/Karty) cena dostawy to 19 zł. Istnieje możliwość zamówienia przesyłki za pobraniem w cenie 35 zł.

2. W jaki sposób mogę opłacić zamówienie?

Dostępne są cztery formy płatności. Wpłatę można uiścić przelewem tradycyjnym, skorzystać z systemu płatności internetowych PayU, szybkim przelewem (PayByNet) lub za pobraniem płacąc przy odbiorze.

3. Ile mam czasu na uiszczenie wpłaty przelewem tradycyjnym?

Na wpłatę możemy zaczekać do 5 dni roboczych od chwili złożenia zamówienia, chyba że czas jaki pozostał do wybranego terminu realizacji wynosi nie więcej niż tydzień. Zaksięgowanie płatności musi nastąpić najpóźniej na 7 dni przed datą realizacji, aby złożona rezerwacja była ważna.

4. Wpłata została dokonana przelewem tradycyjnym. Dlaczego kupon jest wciąż nieaktywny?

Zaksięgowanie płatności może potrwać nawet do 3 dni roboczych. Otrzymanie wpłaty potwierdzimy przesyłając elektroniczną fakturę VAT. Jednocześnie status Vouchera zmieni się na aktywny.

5. Czy mogę wręczyć nieaktywny (nieopłacony) kupon?

Kupon, który otrzymasz jest od razu gotowy do wydrukowania i wręczenia. Osoba obdarowana nie jest informowana o statusie płatności, a wygląd kuponu nie ulega zmianie po aktywowaniu.

6. Czy zamówiony kupon można zwrócić?

Zwrotu może dokonać wyłącznie osoba zamawiająca w ciągu 14 dni od daty zaksięgowania płatności. W tym celu skontaktuj się e-mailowo z Biurem Obsługi Klienta.

1. Kiedy realizowane są przejazdy?

Usługa ma charakter sezonowy. Przejazdy realizowane są od maja do października w terminach podanych na stronie https://www.devil-cars.pl/kalendarz-imprez. W miesiącach listopad – kwiecień nie realizujemy przejazdów ze względu na niekorzystne warunki atmosferyczne.

2. Gdzie znajdę aktualne terminy przejazdów?

Dostępne terminy można sprawdzić w zakładce TERMINY. Przejazdy realizujemy tylko w podanych datach. Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc prosimy o dokonywanie rezerwacji z co najmniej 180 dni przed upływem ważności vouchera.

3. Czy mogę zmienić zarezerwowany termin?

Zmiana lub anulowanie dokonanej rezerwacji możliwa jest najpóźniej na 7 dni przed wybranym terminem realizacji przejazdu. Aby dokonać zmiany terminu, należy skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta

4. Czy mogę dokonać rezerwacji terminu, jeśli Voucher jest nieaktywny (nieopłacony)?

Rezerwacji terminu można dokonać logując się jako “Uczestnik” na devil-cars.pl/vouchery. Możesz też skontaktować się z nami telefonicznie lub mailowo. Zaksięgowanie płatności (aktywowanie Vouchera) musi nastąpić najpóźniej na 7 dni przed wybraną datą realizacji.

5. Czy muszę od razu podawać termin realizacji Vouchera?

Zamówienie można złożyć bez określenia daty jazdy. Osoba, która otrzyma Voucher sama będzie mogła wybrać termin w późniejszym czasie. Wybierając termin podczas składania zamówienia, dokonujesz wiążącej rezerwacji – niepojawienie się obdarowanego na torze w ustalonym terminie jest równoznaczne z realizacją vouchera. W celu dokonania rezerwacji należy skontaktować się z nami najpóźniej na 180 dni przed upływem ważności Vouchera.

6. Kiedy otrzymam szczegóły związane z zarezerwowanym przejazdem?

Informacje dotyczące jazdy wraz z wyznaczonymi godzinami przejazdu przesyłane są na ok. 7 dni przed zarezerwowaną datą na adres e-mail osoby zamawiającej. W przypadku braku wiadomości na 3 dni przed zarezerwowanym terminem należy niezwłocznie skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta.

7. Dlaczego na Voucherze nie ma wybranego terminu jazdy?

Na Voucherze nie widnieje zarezerwowany termin, ponieważ możesz dokonać jego zmiany. Dokonanie lub zmiana rezerwacji możliwe są najpóźniej na 7 dni przed datą realizacji przejazdu.

1. O której przybyć na tor?

Do rejestracji na torze należy przyjechać w przedziale godzinowym podanym w mailu z instrukcjami. Rejestrację otwieramy punktualnie. Wcześniejsze przybycie nie przyspieszy realizacji. Nie ma też potrzeby informowania nas o spóźnieniu, jeśli nie przekracza ono 15 min.

2. Co należy zabrać ze sobą na tor?

Zabierz ze sobą wydrukowany Voucher oraz wypełnione oświadczenie, dowód osobisty, a w przypadku realizacji przejazdu jako kierowca, również prawo jazdy.

3. Jak należy się ubrać?

Załóż ubranie, w którym czujesz się dobrze i obuwie z płaską/wąską podeszwą. Ważne, aby Twoje ruchy były swobodne.

4. Czy mogę na tor zabrać ze sobą osoby towarzyszące?

Obecność osób towarzyszących jest mile widziana. Za wstęp na tor nie pobieramy opłat. Osoby biorące udział w wydarzeniu mogą wykonywać zdjęcia, nagrywać pamiątkowe filmy. Na niektórych torach jest możliwość skorzystania ze strefy cateringowej a także trybun.

5. Czy mogę zabrać ze sobą osobę towarzyszącą do samochodu, jeśli realizuję przejazd w charakterze kierowcy?

Ze względów bezpieczeństwa uczestnik realizuje przejazd wyłącznie w towarzystwie instruktora.


Jeśli nie odnalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie – skontaktuj się z nami kontakt@devil-cars.pl bądź zadzwoń: Biuro Obsługi Klienta jest czynne: 8:00-16:00 - od poniedziałku do piątku.

Blog

Jak odpalić auto na kable? Krok po kroku
Czy można mieszać oleje silnikowe?
Jak ustawić lusterka w samochodzie?

Ranking Samochodów

KTM X-BOW
295 km/h
Lamborghini Gallardo
315 km/h
Ferrari F430
315 km/h

Kontakt

Aby poszukiwania prezentu były jeszcze lepsze, używamy ciasteczek (ang. cookies) w celach statystycznych i marketingowych. Przeczytaj więcej w Polityce Prywatności